ANCHETE

Azomureș se închide din cauza importurilor de uree și azot din Rusia. Contrabandiștii PSD și PNL, Florin Vizan, Mihnea Claudiu Drumea și acoliții lor importă ilegal marfă rusească

Combinatul chimic Azomureș Târgu Mureș, producător român de îngrășăminte, anunță că este nevoit să își suspende din nou producția de amoniac și îngrășăminte, în luna decembrie, din cauza mafiei instalate la Palatul Victoria.

Statul român are la dispoziție diverse pârghii de sprijin pentru marea industrie care decurg din propriile resurse energetice, ceea ce este o diferență cheie față de UE în general, dar nu le folosește. Nimeni din guvern nu dorește să repornească industria românească. Ce pretenții să ai de la șoferul lui Iskandarani și un hoț de buzunare pus șef peste Camera Deputaților. Drept urmare, chiar dacă celelalte țări producătoare de gaze din lume construiesc noi fabrici de îngrășăminte și alte state membre au pus în aplicare pachete de miliarde de euro în ultimii ani pentru a se asigura că industriile mari continuă activitatea de producție, în România, Azomureș, ultima companie de acest gen, se luptă pentru supraviețuire.

Florin Vizan – Sorin Grindeanu

Portul Constanța e stat în stat

Azomureș își suspendă activitatea din cauza importurilor ilegale de uree și azot din Federația Rusă prin Portul Constanța. Una din cele mai grave probleme din Portul Constanța este falsificarea actelor de proveniență a mărfurilor, astfel produsele ieftine din Rusia intră nestingherit în țară cu acte false. Totul se face cu acordul DRI Dobrogea, DNA, DIICOT, PCA Constanța, Administrației Porturilor Constanța și binenînțeles a premierului Marcel Ciolacu și a acoliților săi.

Șefii Azomureș reclamă frauda fiscală la import: în noiembrie, o navă cu 30.000 de tone de uree a intrat în portul Constanța cu documente false pentru a evita taxele și sancțiunile și, până când autoritățile au descoperit situația, jumătate din transport a dispărut.

Redacția Anchetatorii.ro a fost informată că toată marfa de pe vaporul MABROKAH a fost mutată discrect cu acordul tacit al autorităților statului. Vaporul MABROKAH a fost încărcat în Sankt Petersburg cu uree pe bază de azot, însă a ajuns în România cu acte false. Detalii despre vas AICI.

Ureea este un îngrășământ pe bază de azot ce se folosește la toate tipurile de cultură, solubil în apa, ajutând în principal în faza de creștere vegetativă. Fermierii români au nevoie de uree pentru culturile agricole, iar până la impunerea embargoului UE la produsele rusești majoritatea mărfii era importată din Federația Rusă.

Șmecherii sistemului nu au oprit niciodată importurile din Federația Rusă. Ureea de pe vasul MABROKAH valorează undeva la peste 15 milioane de euro, bani ce pot umple rapid buzunarele lui Sorin Grindeanu, Florin Vizan, Mihnea Claudiu Drumea, Vasile Sponti, Nicu Caracota, Boja Cristian Iulian, Valentin Pocora și acoliții lor. Aceștia ar fi implicați direct în importurile de mărfuri din Federația Rusă, susțin sursele Anchetatorii.ro.

Ureea produsă în Rusia se marchează că provine de la o companie din Uzbekistan. Apoi o companie din Dubai, în numele unei companii din Libia, duce ureea în portul Constanța prin intermediul navei de transport Mabrokah înmatriculată în Palau, având ca destinatar o companie din România. Totul cu acte falsificate. Așa zisul producător din acte, o firmă din Uzbekistan neagă orice legătură cu marfa din portul Constanța și afirmă că nu are niciun contract cu firma din Dubai și cea din Libia și nici nu cunoaște presupusul client din România.

Mihnea-Claudiu Drumea, fost consilier al lui Nicolae Ciucă, recuperat în Portul Constanța la rotativa guvernamentală urla în gura mare prin port: ”Cine a dat pe goarnă!”.

Cum a îndrăznit cineva să toarne afacerea mafiei PSD/PNL din Portul Constanța. Soția tovarășului Drumea este prim-procuror în județul mafiei roșiei.

Mihnea-Claudiu Drumea

Florin Vizan și acoliții săi au avut grijă să scoată rapid marfa din Port, înainte ca vreun procuror neascultător de la București să își facă apariția și să deschidă o anchetă în adevăratul sens al cuvântului. Cel mai mult infractorii lui Grindeanu se temeau de faptul că marfa ar putea fi confiscată, iar gașca infracțională de la Constanța urma să piardă milioane de euro.

Cine administrează Portul Constanța în numele mafiei de partid și de stat

  • Adrian Daniel Găvruța, fostul coleg de facultate al ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu, conduce CA al Portului cu zero experiență în domeniu
  • Mihnea-Claudiu Drumea, fost consilier al lui Nicolae Ciucă, în probleme legate de războiul din Ucraina, relația cu Republica Moldova și cordoanele de ajutoare pentru refugiați.
  • Elena Vlad, apropiată de șeful PSD Constanța și directorul economic al PSD condus de Dăncilă și Ciolacu
  • Elena Vlad este o apropiată de șeful PSD Constanța, Felix Stroe, fost ministru al Transporturilor (2017-2018), și a fost director economic al PSD de pe vremea când era condus de Viorica Dăncilă, până anul acesta.
  • Constantin Chirilă, fost șef PDL pe vremea lui Traian Băsescu, expert contabil cu zero pregătire în domeniul maritim
  • Dan Alexandru Catană, fiul unui fost șef al Poliției Constanța, dar de 47.000 de euro la nuntă, fără declarație de avere pe 2023
  • Cătălin Diaconu, contabilul anonim 

Andrei Marin

Andrei Marin a absolvit Facultatea de Științe Politice în 2009, unde și-a dezvoltat interesul pentru problemele sociale și politice. În căutarea de a aduce informații de calitate către public, a urmat o pasiune veche și a finalizat studiile în Jurnalism în 2010. Cu o viziune clară asupra responsabilității jurnalistice și a nevoii de a dezvălui adevărul, scrie pentru Anchetatorii.ro din 2010.
Back to top button